Apa és én

About my world

About my world

2022.02.12.

Azok a csodálatos bársonytalpúak

2022. február 13. - Eager

A délelőtt viszonylag könnyen telt, Medivel oviban voltunk. De a délutáni séta után rám tört a feneketlen szomorúság. Sírtam és sírtam és sírtam. 

Hirtelen meleget éreztem az oldalamnál. Először az egyik cicám bújt mellém, majd követte a második. Melegítettek, doromboltak. Megérezték a hangulatomat, és jöttek segíteni. Köszönöm nektek Coco és Maki.

20210213_212428.jpg

 20210214_064549.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://aboutmyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr5417460906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prédikátor2 2022.02.13. 09:41:47

Sírás és írás... na, meg az állatok ragaszkodása, szeretete. Segítenek!!

Eager 2022.02.13. 17:42:56

@Prédikátor2: Azért írtam ezt le, mert a macskáim nem bújósak. Főleg a fekete nem. És ahogy ott termettek, az maga volt a szeretet. Nem tartott sokáig, talán 15-20 percig, de sokkal könnyebb lett. Mikor apa meghalt, nélkülük, csupán a jelenlétükkel, nem tudom, hogy vészeltem volna át. A maguk, egyszerű, ösztönös létükkel már akkor is sokat segítettek.
süti beállítások módosítása