Apa és én

About my world

About my world

2022.02.19.

Medi, Madchen, Kisördög

2022. február 19. - Eager

Medi életem öröme, felvidítója és megkeserítője. Törpeuszkár, szeptember 13.-án született, Nagykőrösön.

Meglátni és megszeretni egy pillanat műve volt. Hiába minden állatvédői igyekezet, hogy mentsek egy kutyust, csak Medi kis pofija fogott meg. De alaposan és véglegesen. A vásárlás részletei, feltételei nem is érdekeltek, nov. 27-én mentem az IC-vel érte. Apa halála óta legboldogabb napom volt.

fekete_szinu_torpe_uszkar_fajtatiszta_jellegu_lanyok_353042062232076.jpg

És itthon:

20211127_122527.jpg

                                                     Itthon. Innen kezdődött közös életünk!

Mielőtt érte mentem, a szobát, ahová a lakosztályát szántam, kutyásítottam. Legalábbis azt hittem. Első dolga volt az állólámpa vezetékének szétrágása, ami rávilágított, mennyire sok mindent kell még kutyásítani, nehogy valami baj érje őnagyságát. Méteres magasságban mindent eltüntettem, lezártam, sztem elérhetetlenné tettem, amit eddig még nem tettem meg. Ha én kiskutya volnék, még találnék éppen rámolni valót, de úgy tűnik, én szemfülesebb vagyok. Hála az égnek!!!!

Szombati napon hoztam haza, hétfőn már az orvosunknál voltunk. Féreghajtó, élősködő írtó, majd később a maradék 3 oltás és a chip beültetése következett. Szilveszterre szabadultunk fel, úgy hogy bátran mehettünk bárhová. Gyönyörű idő volt, mentünk is ezerrel sétálni, futkosni. Azóta is ezt tesszük, napi 5 alkalommal, a szobatisztaság elérése reményében. Ami most, február közepén már elérhetőnek látszik.

Van egy ketrece, ahol alszik, zokszó nélkül tölti éjszakáit és távollétem idejét benne.

A macskák, a nagy probléma. A macska szereti a nyugalmat, a zavartalan életet, a kutya örökmozgó, hangoskodó. A kettő nagyon nem passzol. Nem is erőltetem, majd ha Medi már nagyobb és nyugodtabb lesz, összebékülnek. Medi szobájába bejárnak, (ahonnan Medi még egy ideig nem jöhet ki) kíváncsiságból, no meg Medi bosszantására. Coco, a fekete cicám, kifejezetten szereti bosszantani a kiskutyát. Egy imposztor. Felül az étkezőasztalra, és megvető tekintettel néz le a gyerekre. Medi szeretne játszani Cocoval. Nem szerencsés ötlet. Medi már az asztalra is felügyeskedte magát, a macska-bútort pedig bevette. Felváltva használják a macskával. Az egész Facebook rajtunk nevetett, mikor feltettem az első képet Mediről, ahogyan fenn csücsül a macskakaparófán.
Ennek azután több szerencsés végkimenetelű baleset lett az eredménye. A macskabútor felborult, az ablak, nem tört be!!! A függönyt - ami már macskásított, spagettifüggöny - közös erővel leszerelték. Tündéri volt a két feketeség a fehér függönyzsinórokban belecsavarodva!!!!!  És amikor elhangzik az általam altatódalnak kikiáltott Lencsi lányka, a macskák vonulnak be, tudják innentől csak az övék a szoba, Medi elvonul.

2022_02_11.jpg

 

2022_02_08.JPG

És Medi azóta teljes jogú használója a Macskabútornak, HA Coco nincs jelen!!!

dsc_0160.JPG

Járunk kutyaoviba, és tanulunk ott és itthon, de ebbe a kis kobakba még sok okosságnak bele kell mennie, hogy ügyes, szeretni való kutyus váljék belőle.

2022_01_23_c.jpg

 

Medi beváltott a hozzá fűzött reményeimet. Szeretjük egymást, lefoglaljuk egymást, rendszert ad az életemnek. Egy imádni való fekete kisördög.

Most új feladatom van. Szabaddá kell tennem a kis lakás további részeit is Medi számára. Már szereltem polcot a fürdőszobába, részletes tervem van a további  tennivalókról, új ajtóba szerelhető kisajtót rendeltem, hogy a macskák is megkaphassák a nekik járó nyugalmat, míg Medi kicsit nagyobb térhez jut. Ezek mindegyike külön sztori, ráadásul naponta történik velünk valami ÉRDEKES!!!!, de azért ez a blog még nem a HAHOTA!

A bejegyzés trackback címe:

https://aboutmyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr2317641566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prédikátor2 2022.02.20. 13:39:07

Ági, ez nagyon jó poszt. Árad belőle a derű, az életkedv, az energia... Feldobott pedig eléggé fáradt vagyok. És vannak benne az állattartáshoz jó ötletek, bár lehet, hogy ezek csak számomra újak. Előbb-utóbb lesznek kommentelőid is. Az állatos blogok menők.

Eager 2022.02.20. 14:39:22

@Prédikátor2: A blogger.hu-n volt állatos blogom, mondhatom érdekes témákkal, ott se kommentelt 10-nél több évek alatt. És azért ezt nem állatos blognak szánom. Örülök, hogy tetszett.

Prédikátor2 2022.02.20. 18:21:19

A facebookon ellövik az összes lájkjukat.

Eager 2022.02.21. 10:45:12

Ha lassan is, de folyik a lakás kutyásítása, most az előszobából pakoltam el, hogy mozogni is lehessen benne. Várom az új ajtót és egy új macskabútort, ahogy ezek megjönnek, véglegesítjük a helyzetet. Sajnos a macskabútort reklamálnom kellett, így az csúszik vagy két hetet. Két nagy gondom van, a macskaWC és a macskák etetése. Nem akarnám, hogy a kutyaútvonalat keresztezzék.

Prédikátor2 2022.02.21. 17:05:56

@Eager: A macskawc-vel mi a gond?

Eager 2022.02.22. 10:47:33

@Prédikátor2: A fürdőszobában van mindkettő, és az keresztezi a macskák vonalát és Medi eljövendő útját.

Prédikátor2 2022.02.22. 13:46:27

A kereszteződésbe kell egy jelzőlámpa. Egyébként bevált a zuhanykabin?

Eager 2022.02.23. 10:35:36

@Prédikátor2: Igen, be. Bár néha annyira jól esne elnyújtózni egy kellemes, illatos, habos kádnyi vízben!!!! De mindig ott lebegne felettem a fekete felhő, ki tudok majd innen menni????
A zuhanykabinban max. leülhetek. A bőrömnek is jót tesz a rövidebb áztatás, nagyon kiszárítja a városi víz!

Eager 2022.02.23. 10:37:07

@Prédikátor2: Nem lámpa kellene, hanem egy olyan út, ami néha erre szabad, néha arra. :D
süti beállítások módosítása