Apa és én

About my world

About my world

2021.10.24.

2021. október 24. - Eager

Ma temetőben jártam. Nagyon felkavart és nagyon fel is bosszantott. Elmentem az egész pereputtyom sírjához, csak ahhoz nincs hová, akivel több, mint 50 évet töltöttem együtt. Ettől még sokkal magányosabb lettem. Eddig sem fogadtam helyesléssel apa döntését, de most kifejezetten haragszom érte. Ez már kibaszás az életben maradottal, hiszen egy itthoni gyertyagyújtás nem helyettesíti, hogy egy verőfényes, csodálatos napon kiülök a sírja szélére, ott gyújtom meg a gyertyát és így emlékszem rá.

Én vagyok a világ legnagyobb hülyéje! Már tudom, mit kellett volna csinálnom. Rendesen eltemetni a hamvait és majd az enyémekkel együtt küldeni a szél és víz szárnyára. Késő bánat. Itt lett volna a helye. Miért nem volt ez jó a halálomig????

A hely annyira nyugodt, csendes, barátságos, olyan, amit a Mester és Margaritája kaphatott. Legalábbis a számomra. ( Azt nem tudom, a 2. képből miért van több is, de képtelen vagyok megszabadulni tőle.) (Sokat kekeckedik a rendszer velem, nem akar beengedni.)

 

20211024_105109_1000_2.jpg20211024_104411_1000.jpg

 

 20211024_104411_1000.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://aboutmyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr9316733968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása