Apa és én

About my world

About my world

2020.04.13.

2020. április 13. - Eager

Húsvét hétfő

Úgy gondoltam, már nincs rosszabb, azután a sors rácáfolt. Itt szenvedünk a 45 nm-en, mikor kint lehetnénk a tiszta, finom, friss levegőn. De nem lehet, apa nem méltóztatik kimenni. Soha nem gondoltam volna, egy beteg ember mellett - az ápolás nehézségeit leszámítva, ami nálunk még nem probléma - ennyi gubanc lehet. Sokszor írtam már,  tulajdonképpen zsarolva vagyok, csak azt csinálhatom, amit apa megenged. és ezt itt lehet a szó szoros értelemben venni. És ami a legfelháborítóbb, úgy tesz, mint aki észre sem veszi.

Nem fogom sokáig bírni, érzem máris sokat gyengültem, az idegeim, mint a megfeszített húr! Ez a kicsi lakás még azt sem engedi, hogy egy jót tornázzak. Várhatóan nem a koronavírusba fogok belehalni.

A bejegyzés trackback címe:

https://aboutmyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr5915609874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kőrbejáróka 2020.04.13. 18:40:57

Sajnálom. A bezártság többet árt mint bármi más.
süti beállítások módosítása