Apa és én

About my world

About my world

2021.09.14.

2021. szeptember 14. - Eager

Ha ilyen maradok, vagy a világom marad ilyen, nem megyek ki a lakásból az emberek közé. Tegnap a háziorvossal hadakoztam. Egyetlen kérdést tettem fel, amire nem válaszolt és minden mást elmondott, majd a végén közölte lopom az idejét. Gondolhatod, hová kívántam. Az egyetlen kérdésem, hány napig mutatható ki a szervezetben a Covid-vírus. Mindenesetre kidobtam 20ezer Ft-ot, a tesztem negatív lett. Így most semmivel sem vagyok okosabb. A kápóm meg még jobban utál. Ott kellene már hagynom.

A következő összetűzésem a fodrászommal volt, aki TUDJA, én mindig ráérek, meg különben is sok a baj az öregekkel és egy hétre adott időpontot. Mikor közöltem vele, az MR vizsgálatra hamarabb bejutok, mint hozzá, alaposan összekülönböztünk. Én nagyon sajnálom a vállalkozókat, de nem én csináltam a vírust és a törvényeket sem én hoztam. Hogy miért rajtam csattan, az már más dolog.

Ma reggel a boltban egy öregasszony szabályosan fellökött, mer mertem a szilvák között keresgélni. Otthagytam, basszon egyedül. Egy fiatal csaj a sorban megkérdezte, a sorban állok (???????) és belelihegett a nyakamba. Kértem, álljon hátrébb, csak követett, képtelen voltam szabadulni tőle. Nesze neked távolságtartás.

És ez csak néhány példa.

ELEGEM VAN AZ EMBEREKBŐL!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://aboutmyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr2916688448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prédikátor2 2021.09.14. 16:13:46

Ha teszted negatív lett, azt úgy értelmezem, hogy mehetsz a 3. oltásra, mert nem estél át a Covidon. Ha pedig + lett volna, akkor nincs szükség az emlékeztető oltásra jó ideig. Vagy nem jól tudom? Nem ellenanyag-tesztet csináltattál?

Prédikátor2 2021.09.14. 16:14:54

Az emberekkel egyáltalán ne törődj. Én csak akkor kapom fel a fejem, amikor rendesek.

Eager 2021.09.17. 16:49:10

Vírustesztet csináltattam. Amihez talán késő volt már. Így nem lettem okosabb, covidos voltam-e. Az ellenanyag teszt már nem jó, mert az oltások miatt eleve pozitív. Ki kellett volna alkudnom az elején a tesztet.

Prédikátor2 2021.09.17. 20:02:49

@Eager: RT-PCR vizsgálat+antitest szűrés kellett volna. Kéred a 3. oltást?

Eager 2021.09.23. 18:38:18

@Prédikátor2: Az antitest-tesztem eleve pozitív az oltások miatt.
süti beállítások módosítása