Apa és én

About my world

About my world

2021.10.15.

2021. október 15. - Eager

Apa születésnapja. Két nappal ezelőtt volt, hogy éppen fél éve hunyt el. Szomorú alkalmak, de már nem vágnak földhöz. Annak rendje és módja szerint 'felköszöntöttem', és gyertyát gyújtottam. Olyan bután jön ki tőlem ez a gyertyagyújtogatás, hiszen nincs számomra  jelentése. Csak én így emlékszem.
Nagyon megbántam, hogy nem sírba tetettem apa hamvait. Volna hová elmennem. Volna hol őszintén kisírnom magam.

Napjaim viszonylagos nyugalomban telnek. Kilengéseim inkább negatív irányba csapnak. Sokkal érzékenyebb lettem, bár ahogyan tapasztalom, a Covid beköszönte óta, mindenki ilyen. Ezt a nyugalmat kellene továbbfejlesztenem, csak nem ismerem az irányát. Főzni nem főzök, hozatom a kaját. Ez sem tud élményt nyújtani.

Keresem a lehetőségeket, de a korom miatt már nagyon sok kiesik. Pl. az állatvédelem. Talán, ha nem hagytam volna abba, nem adtam volna le az egyesületet, tudnám még csinálni. De így, már igazán nincs mit tennem. Az állatos, állatvédelmi oldalaimat is sorban törlöm. Még tanácsot is csak a szűk ismeretségben fogadnak el tőlem, elfelejtettek. Nagyon rosszul esik, ha öreg, hülyének néznek!

Emberek közé nem szívesen megyek, alacsony a védettségi szintem. A nyugdíjas klubokat kerülöm. Elég az a néhány korombeli, kik itt élnek velem egy folyosón.

Nagyon-nagyon ritkán, ha sikerül itthon valamit helyrepofoznom, meglegyint a flow érzés szele. Nagyon hiányzik. Hiányzik a sikeres cselekvés érzése. Hiányzik az elégedettség. Hiányzik a munka öröme.

A bejegyzés trackback címe:

https://aboutmyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr5516721932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prédikátor2 2021.10.15. 15:43:39

Fél év nem elég ahhoz, hogy a gyász ne fájjon, ne húzzon lefelé. Évek kellenek hozzá, hogy kialakítsd azt az életstílust, amivel nagyjából elégedett lehetsz. Nekem nem sikerült a gyerekekkel olyan kapcsolatot kialakítanom, amivel azt érezném, hogy nem vagyok egyedül és van családom. Már ez sem fáj. Remélem, te szerencsésebb leszel a családoddal.

Prédikátor2 2021.10.15. 15:48:38

Nincs hiányom munkából, sikerélményből, de magamra, "szépségápolásra" már nem marad se időm, se energiám. Viszont, több hasznát veszem annak, amivel foglalkozom. Bosszantana, ha baromi jól néznék ki és a kutya se látná.

Prédikátor2 2021.10.15. 19:32:03

Egyébként nekem segít a tudat, hogy már nincs sok hátra. Igyekszem kihasználni minden percét. Sok ember fél a magánytól. Én először vagyok abban a helyzetben, hogy lehetek önző. Úgy élek, ahogy akarok. Azt csinálok, amihez kedvem van. Terveim szerint elégedetten hunyok el.

Eager 2021.10.24. 17:07:36

@Prédikátor2: Nekem is segít. A magányt már megszoktam. Az időkihasználással van még problémám, igazából nem izgat, mennyire szalad.
süti beállítások módosítása