Apa és én

About my world

About my world

2021.12.30.

2021. december 30. - Eager

Kicsit belekeveredtem a napokba. Karácsony óta még boltban sem voltam, csak a kicsivel mentünk le sétálni. Az sem volt valami kellemesnek mondható. Pocsék idő volt.

A karácsonyt vártam nagyon, hogy miért, az nem tudom és nem is értem. Szerencsésen elmúlt. Itt volt a fiam, és másnap a barátnőjével is feljöttek. Kedvesek voltak. Lányékkal is beszéltünk.

Azt hittem, a szenteste fájdalmasabb lesz, hiszen éppen ez az 50. szenteste, amit együtt töltöttünk volna. 1971-ben  ekkor volt az eljegyzésünk. Túléltem. Talán én vagyok szűkében az érzelmeknek, de már a teljes elfogadás fázisához értem. De azért néha nagyon fáj és rettenetesen hiányzik. Gondolom ez már így marad.

Az időmet a gyerek rendesen beosztja. Reggel 6-tól este 7-ig ő az úr, (az időm ura), mert próbálok jó kutyát faragni belőle. Napi 3-4 alkalommal foglalkozom vele, labdázunk, tanulunk. Figyel, ül, fekszik vannak most napirenden. A WC-lejárást nem kezdtük még el, egyrészt a förtelmes idő miatt, másrészt azért, mert ahogy kiengedem a ketrecéből, már megy is a dolgát végezni!!! És a pelusra pisil és kakil. Így nincs időnk a 6.-ról lemenni. Minden nap lemegyünk sétálni, időfüggő, mennyi időt töltünk lent. nagyon élvezzük mindketten. Úgy megy, mint akinek dinamit van a fenekében. Vacsora után pedig irány a ketrec, ahová szó nélkül bevonul.

Este 7-kor lezuhanyozom és a macskákkal foglalkozom egy kicsit. És el is fáradok, A TV-műsorba leginkább belealszom.

DE van miért hazajönnöm, és van miért elmennem. Szerény, 1+ 3-as háztartásunk ellátása az én feladatom, rajtam múlik, hogyan lesz béke, és hogyan lesz normális a kutya, felnőtt korára. Hogy ez milyen cél??? Értelmes avagy nevetséges??? Nem tudom és nem is érdekel. Az én célom, feladatom. Van kit szeretnem és kapok is néha egy keveset.

Nagyon szomorú, fájdalmas és kemény évem volt. 2021 a legrosszabb évem eddig. Remélem 2022 egy kicsit kegyesebb lesz hozzám, úgy érzem, mindent megtettem, hogy kiérdemeljem ezt.

Kívánok mindenkinek egy jobb, sikeresebb, egészséges új évet! B.U.É.K. 2022.

2022-3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://aboutmyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr8316798760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prédikátor2 2021.12.30. 17:40:40

Boldog, békés, vírusmentes új esztendőt, Ági!
süti beállítások módosítása