Apa és én

About my world

About my world

2020.03.12.

2020. március 12. - Eager

Majd két hete nem írtam. Igazából semmi késztetésem rá. Az értelmetlen vádaskodásokról apa már leállt. Most már látom, sajnos. Amíg kitalálta a hülyeségeit, még élt, immáron csak vegetál.  Az állapota láthatóan romlik. Szinte napról napra. Fájdalmai nincsenek még. Viszont egyre jobban köhög. És már magától is hozzányúlt az oxigénhez.

Rettenetes hallgatni az állandó köhögését. Tudom nagyon jól, türelmesnek kell lennem, hiszen nem tehet róla, gyógyszer nincs rá. Április végén lesz az új CT vizsgálata, nagyon félek, csak rossz hírt fogunk kapni. És akkor az egyetlen reménységünk, a kéthetenkénti kezelést is el kell hagyni. Vagy visszatér a régi, nagy kemoterápiához vagy semmi. Ha rajtam múlik, nem veszi fel. Ha felveszi, abba belehal. Ha nem, abba is.

Már nem veszekszünk. Nem is kommunikálunk, szinte nincs is miről. Élünk egymás mellett. Én beszerzem, amit kell, ő elfogadja. Kész. Nekem kell vigyáznom, nehogy észrevegye, mennyire idegesít a köhögése. Sokszor véres a tenyerem, úgy összeszorítom az öklöm. Nyomor ez már, nem élet. Nem mintha régebben az lett volna. Rettegünk a kezelésektől, nagyon gyűlöli őket. De ez az egyetlen, amibe még kapaszkodhatunk.  És várjuk azt, ami biztosan, nem is sokára, be fog következni.

A bejegyzés trackback címe:

https://aboutmyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr9815516728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

őszhaj 2020.03.19. 16:41:50

Szia
Megtaláltam , nem felejtettem el a régi neveket ,oldalakat. A bloger-re egyszerűen nem tudok regisztrálni .A Marika oldala sem jön elő, a Kőrbejáróka meg elszállt.

Eager 2020.03.19. 18:28:09

Szia Őszhaj! Én is az vagyok. Az enyém és Icáé van meg, mi nem töröltük a blogger.hu-t. Az oldalamról is oda tudsz jutni. Erről is, meg a blogger.hu-ról is. Ez ilyen szomorú blog, nem is látogatja senki. Ica jött egy idáig, gondolom elege lett belőlem. Talán indítok egy másikat. Nem tudom. Örülök neked!

Kőrbejáróka 2020.03.20. 07:36:04

Az egy nagyon régi próbálkozás volt.Töröltem már. Megtaláltam mindenkit.Szoktam olvasni is.
süti beállítások módosítása