Apa és én

About my world

About my world

2020.04.28.

2020. április 28. - Eager

Már egy hete erőlködök, kényszerítem  magam egy poszt írására, de még így sem ment. Belefásultunk a napi egyhangúságba. Mindegy mikor kelünk, fekszünk, eszünk... . Egyetlen fix időpont a bolt. Azt letudom és folytatom a nagy semmit. Egyetlen élvezetes tevékenységem van, készítettem egy új FB oldalt, "1000 hely, amelyet látnod kell, mielőtt meghalsz" címmel. Ez érdekel, nem kell nagy erőfeszítés, csak egy kis kitartás a szöveg összefésüléséhez. Egyetlen fontos dolog van benne, nagyon kell ügyelnem, nehogy bekeverjek egy idegen képet, az nagy leégés volna. Az ötletekből meg van elég, még sok is, plusz egy hasonló című svéd nyelvű könyv, egy angol nyelvű pdf fordítással.

Ami végül írásra sarkallt, apa viselkedése. Mi más is lehetne??? 

Egyik reggel lementem a boltba, kellemes idő volt, nyitva hagytam a bejárati ajtót. Még vissza is szóltam apának, jó az idő.  Visszatértemkor majd elkékülve találtam rá, ő nagyon fázik, becsukhatja az ajtót??? Biztos felment vagy 250-re a vérnyomásom. Egy, miért kell az én engedélyem egy szimpla ajtócsukáshoz, a másik, a csudáért nem emelte fel a seggét és csukta be maga, még mielőtt hazaértem volna. A válasza csak annyi volt, előfordult, szellőztettem, és nem engedtem az ablakot becsukni. Ami igaz, szellőztetni kell, hiszen, ha csak a lakásban vagyunk, nem is mozgunk, a minimum egy adag friss levegő.

De könyörgöm, ha fázik, miért nem csukja be az ajtót, kitéve magát a meghűlés kockázatának.Egy meleg kis pléd a háta mögött, azt sem volt képes a hátára dobni. Elvégre csak tüdőrákja van, úgy kell rá a nem kívánt hűvös, mint egy zacskó zizi. Szükség volt az engedélyemre??? Na ne!!! Vagy csak lusta volt felállni???? Nem tudom, de egy negyedórát biztos nem voltam magamnál a méregtől, és egész napra az amúgy is szar hangulatom kidudorodott a Föld másik oldalán. A napi megszokott, nyomorúságos életünknek is lőttek. nem tudtam megemészteni a hülyeségét. De a java este jött, amikor közölte velem, leállíttatja a kezelését, legyen már mihamarabb vége. KO.

Mikor magamhoz tértem, olyan kiabálást csaptam, ha még nem hallottak a szomszédok kiabálni,  ezt biztosan hallották. Benne volt apai és anyai. Semmit nem tesz a jobb léte érdekében, nem mozog, nem eszik, egy helyben ül egész nap, nem megyünk a kertbe, .... és még xxx negatív tény, és ne zsaroljon már folyamatosan valamivel. Az egész család körülötte ugrál, kinyaljuk a nagyságos hátulját, és ilyen kijelentést tesz.

Már nem bírom. Még csak 2 éve szenvedünk a ráktól és nem magatehetetlen fekvőbeteg. Nem kell ápolnom, etetnem. Akkor sem bírok ekkora terhet ki. Azt hittem mindig, erős vagyok, bebizonyosodott, nem. Egyre komolyabb szuicid késztetéseim vannak. Vagy itt kell hagynom. Nem végleg, de nem akarok már vele együtt élni. Ellátom, azután elmegyek.

Ebbe csak belepusztulni lehet!

A bejegyzés trackback címe:

https://aboutmyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr5715646046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kőrbejáróka 2020.04.28. 18:55:42

Látom, olvasom zajlik az élet nálatok. Sajnos tudnék én is ilyeneket . Nagyon unom már ezt a bezártságot, és már én is azon gondolkodom, hogy lesz.....és megyek és csinálom a régi dolgaimat. Nehéz és egyre nehezebb , sajna feljött rám 6 kg, hiába a darts a kevés evés, de a nem megfelelő mozgás csak hizlal. Ismerős, a gyerekek bevásárolnak , a lányom mondja ,hogy "vettem apának" , a kérdés .....ehetek belőle.? Mintha nem egy háztartásban élnénk. Na meg, a sok HOVÁ TETTEM,??? és a NEM IS MONDTÁTOK, és hasonlók. Sajna vannak dolgok amiket nem is akarja csinálni,mert egyszerűbb rámondani, hogy NEM TUDOM. Én már évek óta így élek. Először lemaradtak a barátok ,majd az ismerősök és maradt a nagy semmi. Próbáltam ellene ,de már későn és késő. A gyógyszereket úgy kell tukmálni, hogy szinten tudjuk tartani a stroke-t.

Eager 2020.05.02. 15:09:32

@Kőrbejáróka: A lelkiállapotomat a következő poszt verse jól tükrözi. A fizikai vagy olyan, vagy még rosszabb. Én boldog volnék a 6 kilóval, de biztosan többet híztam. Cukorcsíkom nincs, így nem is tudom mérni. Hirtelenjében - úgy gondolom - szükségem volna kardiológiai, mammográfiai, pszichiátriai szakvizsgálatra. Persze ezek jelenleg elérhetetlenek. A magánpraxis beindul, de az szóba sem jöhet. Ami maradék pénzünk van, azt tartalékoljuk a deszki taxikra.
És meg kell mondjam, most kezdtem el félni. Most, amikor - ha egyáltalán van - ezt a vadállatot szabadon engedik. Hiszen az a sok hülye ember, nem fogja fel ésszel, most kell jobban vigyázni. Jobban, mint eddig. A fiatalok eddig sem vigyáztak, hiszen ők esetleg meg sem betegszenek, eszükbe sem jut, ránk nézve ők a legnagyobb veszélyforrás. Ők, akik nem hordanak maszkot, melléd állnak, semmiféle szabályt nem tartanak be. Tisztelet a kivételnek.
Az országunkról nincs mondanivalóm. Én még azt is letagadom, hogy magyar vagyok. negyedrészben úgyis orosz a vérem. Nem tudom már tovább fokozni a mondandómat, nincsenek szavak, melyekkel ezt a vezérkart még jellemezhetném. Talán mégis megpróbálom, erkölcstelen, náci rablóbanda, ki a saját vérét szipolyozza. A hazai saját vérét.
süti beállítások módosítása