Apa és én

About my world

About my world

2021.10.03.

2021. október 03. - Eager

Lassan fél éve, hogy apa itt hagyott. Sokféle állapotban leledztem már, de ennyire üresnek még soha nem éreztem magamat. A 2. megbetegedésem alatt csak kúráltam magamat és néztem ki a fejemből. Azt is minek. Majd jött egy nagy fordulat, és ismét úgy tele lettem gyűlölettel, hogy még magam is szégyellem. Minden, ami csak egy picit negatívan érintett, felbőszített, így már kerülöm az embereket, nehogy valami bolond galibába keveredjek.

Érteni végképp nem értem magam, csak azt tudom, ellenségnek tekintem a világot. Még a szerencsétlen macskáimat is lekiabálom. Őket sajnos nem tudom kerülni.

A bejegyzés trackback címe:

https://aboutmyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr4916707454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prédikátor2 2021.10.03. 19:24:43

Hello! Köszi, hogy végre meglátogattál. Már megint világvége hangulat van nálad? Nem is értem, mi az, hogy ellenségnek tekinted a világot? Nem kell se barátnak, se ellenségnek tekinteni. Egyszerűen csak élni kell. Hülye gondolatokkal rombolod a saját immunitásodat, csodálkozol, hogy megtalálnak a nyavalyák. Lennél szíves feltámadni?! Szedjél magnéziumot. Szeretnék már olyan posztot olvasni tőled, ami arról szól, hogy valami érdekeset láttál Szegeden; főztél vagy sütöttél valami finomat; kimentél a piacra stb.
Képzeld egy anya sün és a picinye bevackolta magát a kerti grillezőbe. Még jó, hogy észrevettem.

Eager 2021.10.10. 18:01:05

@Eager: Máskor is meglátogatlak, csak nem írok. Olyan kerek, tökéletes posztjaid vannak, hogy nem lehet hozzájuk semmit sem fűzni. Te bezzeg le tudsz engem cseszi, jó alaposan, pedig nem én rendelem magamnak a világháborút!!!!!

Eager 2021.10.10. 18:01:39

@Eager: Nehogy megbántódj az előbbieken, jogos!

Prédikátor2 2021.10.10. 19:46:24

A kommentelést nem lehet erőltetni, de néha jó lenne más szemszögből is látni a dolgokat. Érdekelne mások véleménye. Ma például a lányommal vitáztunk. Ő azt mondta, az embereket úgy kell elfogadni, amilyenek. Én meg úgy gondolom, hogy mindenkinek élete végéig dolgoznia kell azon, hogy jobb ember legyen. Nem tudom azt szeretni, aki öntelt, önző, pénzéhes és hiányzik belőle a mások iránti együttérzés és nincs önkontrollja.

Prédikátor2 2021.10.10. 20:05:10

Dehogy bántódom. Próbálom veled megértetni, hogy túl rövid az élet ahhoz, hogy napi sza.ságokra pazaroljuk. Vannak ügyek, amiket nem tudunk simán elintézni. Vagy sikerül elhárítani az akadályokat, vagy reménytelen. Utána el lehet felejteni és jöhet a következő problem.

Prédikátor2 2021.10.13. 18:26:20

Nem vagy túl aktív. 10 napja várok, hátha végre jó passzban talállak.

Eager 2021.10.15. 08:52:08

@Prédikátor2: Olyan semmilyen vagyok. A jó passz mostanában elkerül. Sok a forduló, sok a szomorúság. Lányom, fiam, nem teszik könnyebbé az életemet. A leányzó hangjára sem emlékszem lassan. De miután nincs hírem, nem is hívom. Sajnálom. A magányt már megszoktam, de még nem találtam semmi élvezeteset benne.

Eager 2021.10.15. 08:57:04

@Prédikátor2: Mások elfogadása már kezd az agyamra menni, mert ezt az emberek odáig képzelik, míg őket kell elfogadni, úgy ahogy vannak. Lánykám is ilyen. Hogy ebben az is benne foglaltatik, hogy másokat is fogadjunk el olyannak, amilyenek, már nincs benne. Ettől kakukkolok. Én nem akarok senkit maradéktalanul elfogadni. Ez a világ legkényelmesebb állásfoglalása. Létezik sok olyan hiba mely belefér az elfogadásba, de sok NEM!!!!!
süti beállítások módosítása