Apa és én

About my world

About my world

2021.09.11.

2021. szeptember 11. - Eager

Holnap lesz 5 hónapja, hogy apa elment. A felújítási zűrök és a betegségből való részleges felépülés után örömmel (talán egy kis megvetéssel is) vettem tudomásul, életem simábbá vált. Kiegyensúlyozottabb lettem és az özvegység sem töltött el a régi  fájdalommal. Az egyedülléthez is jól alkalmazkodtam. Ha szégyenkezve is, de kezdtem az egyszemélyes élet előnyeit is élvezni.

Ma - szombat - délután nem csináltam semmi különöset, TV-nézés volt a programom. Csatornaváltogatás közben bukkantam a Mamma miára, a kedves, butácska filmre. Jó lesz, megeszem a napi adag görögdinnyémet közben, elleszek. Nos, nem így történt. Ahogy elkezdődött a film, belém hasított a fájdalom, hiszen apával láttam először. És most, talán először a szenvedéstől mentes(apa nyomora), színtiszta, gyomorfájdító, egy élet megszűnését sirató, mindent elborító fájdalom borított be. Azt hittem belepusztulok.

A bejegyzés trackback címe:

https://aboutmyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr7116686202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prédikátor2 2021.09.12. 16:38:41

Veszed az akadályokat, így is kell. Ne legyen lelkiismeret-furdalásod, hogy te még élsz. Megküzdünk érte, és megérdemeljük, ha néha jól érezzük magunkat. Vagy nem?
A fájdalomrohamok soha nem múlnak el, de a szenvedés idővel csitul.

Eager 2021.09.14. 10:31:09

@Prédikátor2: A néha jobban érzem magam, kezd kivétellé válni.
süti beállítások módosítása