Apa és én

About my world

About my world

2021.12.07.

2021. december 07. - Eager

Most ér vagy nem ér???? Elfogadható a PCR-teszt vagy dobjuk ki az eredményét???

Kérdezem, mert nem értem a történteket.

Fiam egy hete elvesztette a szaglását. Előtte 2 nappal vette fel a második, (valójában megerősítő injekcióját, mert elsőre Jansen vakcinát kapott) Pfizer védőoltását. A szaglásvesztés magyarázata most kétesélyes lett. Vagy az oltás mellékhatása, vagy Covid-fertőzötté vált. A háziorvos így cselekedett!

Kijelentette, biztosan Covidos, elküldte tesztre. A gyors-teszt és a PCR-teszt is negatív lett. Oda se gatya,  ettől még a fiam a számára Covidos maradt, táppénzen, eltiltva az emberekkel való találkozástól. Most ismétlik a tesztet. A negatív eredmények ellenére is tartja az orvosunk a véleményét, a fiam Covid-fertőzött!!!!

Mondja már meg nekem valaki, én bolondultam meg, netán ennyire megbízhatatlanná váltak hirtelen a tesztek, vagy csak az orvosnál hibádzik valami???? Hogyan lehet egy bizonyítottan negatív teszttel rendelkező, TÜNETMENTES ember FERTŐZÖTT?????? Menjünk biztosra, de ennyire????

Én majdnem belefulladtam a köhögésbe, és még csak tesztre sem küldött el.

Egyebekben jól érzem magam. Bejött a kutyához fűzött reményem, lekapcsolta az agyam rossz irányú működését. Még enni is kevesebbet eszem. Bár igen sok figyelmet igényel Medi ellátása, élvezem, és imádom ezt a kis fekete ördögöt.

Várom a karácsonyt. Érdekes, soha nem hittem volna, hogy egy magányos karácsony is beletartozhat a kívánt kategóriába. Készültem ajándékokkal, de a szentestét egyedül fogom tölteni. A fiam barátnője meghívott, de én nemet mondtam. Így a fiammal ekkor csak rövid időt fogok tölteni.

Amikor még terv alatt volt a karácsonyi készülődés, nem tudtam, hogy egy kisördöggel fogom tölteni az ünnepeket. Így a szép és nagyon őrzött karácsonyfát be sem fogom hozni, csak egy minit díszítek fel. Szerettem volna a szentestére készülni, szépen feldíszíteni a lakást, megteríteni, de úgy vélem most ezek nélkül is jól fogom érezni magam a két macskámmal és a kutyámmal.

Háááát, ez pontosan úgy fest, mint egy elhanyagolt nagymama (tényleg az volnék) karácsonya az állataival.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aboutmyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr316776090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prédikátor2 2021.12.08. 17:51:39

Van egy rakás lejárat előtt álló teszt. Ki tudja, mennyire megbízhatóak.

Az "agyad rossz irányú működésének lekapcsolása" nagy dolog. A legtöbben addig sem jutunk el, hogy felfogjuk a rossz irányt.

Sok karácsonyon vagyunk túl, megérdemeljük, hogy

Prédikátor2 2021.12.08. 18:00:17

kedvünk/rigolyáink szerint töltsük.

Eager 2021.12.20. 17:24:42

@Prédikátor2: Én már semmit nem értek. Sem az orvost, sem a teszteket. Azt hiszem, le is teszek a megfigyelői státuszomról, legyen minden úgy ahogy van. Hiszen azt sem tudjuk, mi igaz és mi nem.
süti beállítások módosítása